Η Φενερμπαχτσέ του Κεμ Μπιρτς κατέκτησε το πρωτάθλημα κόντρα στη Μπεσίκτας, και έτσι ο Καναδός σέντερ αποχωρεί ως πρωταθλητής.
Πλέον, ο Μπιρτς αναμένεται να ανακοινωθεί και επίσημα από τον Άρη, καθώς υπάρχει ήδη συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Η ίδια η ομάδα τον αποχαιρέτησε, λέγοντας:
Ευχαριστούμε τον Κεμ Μπιρτς για όλη την συνεισφορά του στο σύλλογο, μεταξύ άλλων το δεύτερο τρόπαιο της Euroleague, τα δύο πρωταθλήματα, τα δύο κύπελλα και το ένα Σούπερ Καπ. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του.



