Στην πρώτη του φετινή μεταγραφή κατέληξε ο Άρης, καθώς ετοιμάζεται να αποκτήσει τον μέσο Τομ-Ντέλε Μπασίρου της Γουότφορντ.
Ο Νιγηριανός θα αποτελέσει την πρώτη προσθήκη του Άρη το φετινό καλοκαίρι, με τους Κιτρινόμαυρους να τα έχουν βρει σε όλα με τη Γουότφορντ, αλλά και με τον ίδιο τον παίκτη, για τριετές συμβόλαιο.
Ο Μπασίρου, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ήταν στην λίστα των Θεσσαλονικέων εδώ και αρκετό καιρό, και από ότι φαίνεται ο Άρης δεν θα περιμένει τον Μανώλη Σιώπη, ωστόσο δεν τον «διαγράφει» τελείως. Ακόμα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως η συμφωνία έγινε χθες με τον παίκτη αλλά και με τον αγγλικό σύλλογο.
Ο 26χρονος αγωνίζεται κυρίως ως αμυντικός μέσος. Ξεκίνησε από τις ακαδημίες της Μάντσεστερ Σίτι και το 2019 μεταγράφηκε στη Γουότφορντ. Στην καριέρα του, μετρά συνολικά 154 συμμετοχές και 12 γκολ σε επίπεδο συλλόγων, ενώ οι καλύτερες σεζόν του στα Αγγλικά γήπεδα, ήταν με τις φανέλες της Γουότφορντ και της Ρέντινγκ.
Με τη Γουότφορντ κατέγραψε 81 συμμετοχές και 8 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ τη σεζόν 2023-24 αποτέλεσε βασικό στέλεχος της ομάδας στην Championship, με 38 αγώνες και 3 γκολ. Ως δανεικός στη Ρέντινγκ τη σεζόν 2021-22, είχε 39 συμμετοχές και 4 γκολ, πραγματοποιώντας την καλύτερη μέχρι τότε χρονιά της καριέρας του.
Την περασμένη σεζόν, αγωνίστηκε δανεικός στην Γκεντσλεμπιρλίγκι, καταγράφοντας 25 συμμετοχές στη Süper Lig και μία ασίστ.



