Ακόμη μία επένδυση για το μέλλον κάνει ο Άρης, κάνοντας κάτοικο Θεσσαλονίκης τον Ντιαλό Σανουσί.
Ο 20χρονος Αφρικανός μέχρι την συμφωνία με τους Κιτρινόμαυρους άνηκε στην Νόρτσελαντ, χωρίς όμως να πάρει χρόνο με την πρώτη ομάδα.
Την Δευτέρα ο Ιβοριανός θα φτάσει στην Θεσσαλονίκη για να περάσει από ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις, και να ανακοινωθεί από την ΠΑΕ Άρης για τα επόμενα 4 χρόνια.