Τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος της Stoiximan GBL θα ανήκουν στον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΚΑΙ για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο ιδιωτικός σταθμός που ανήκει στον Γιάννη Αλαφούζο, έδωσε τα… ρέστα του για να κάνει δικό του το ελληνικό πρωτάθλημα και κέρδισε την αντίστοιχη πρόταση της ΕΡΤ.
Συγκεκριμένα, ο ΣΚΑΙ έκανε πρόταση για 6.350.000 ευρώ για την πρώτη σεζόν και ακολούθως 7.350.000 ευρώ τόσο για τη δεύτερη, όσο και για την τρίτη αγωνιστική χρονιά, με το δικαίωμα -για την τελευταία σεζόν- να ματσάρει οποιαδήποτε πρόταση έρθει από τον ανταγωνισμό.
Η τελευταία πρόταση της ΕΡΤ έκανε λόγο για 6.250.00 τον πρώτο χρόνο και 7.250.000 για τη δεύτερη και τρίτη σεζόν, αλλά επικράτησε η προσφορά του ΣΚΑΙ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL ανήκουν στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, αφού ήταν την σεζόν 2007-08, ενώ το 2009-10 το κανάλι του Φαλήρου είχε τα δικαιώματα του Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, Πανελλήνιου, Πανιωνίου και Κολοσσού σε κοινοπραξία.
Η τελευταία φορά που αγώνας της Stoiximan GBL προβλήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ ήταν την σεζόν 2012-13, όπου είχε μεταδώσει τον 3ο τελικό ο ΣΚΑΪ επειδή είχε κλείσει η ΕΡΤ.



