Η χθεσινή ημέρα είχε την ανακοίνωση του Κεμ Μπιρτς από τον Άρη, ο οποίος το περασμένο Σαββατοκύριακο στέφθηκε πρωταθλητής Τουρκίας με τη Φενέρμπαχτσε.
Η επίσημη απόκτηση του Καναδού ήταν ακόμη μία κίνηση που επικυρώνεται και από την ίδια την ΚΑΕ, ενώ υπάρχουν αρκετές που απομένει το τυπικό, δηλαδή η ανακοίνωση.
Όσον αφορά του Έλληνες, μετά τον Γιώργο Τανούλη, αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα ο Κώστας Αντετοκούνμπο.
Σύμφωνα με νέες πληροφορίες, ο Ολυμπιακός φαίνεται πως θα τον αφήσει ελεύθερο, και αυτός θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο με τον Άρη, με τους Ερυθρόλευκους να μην θέλουν να μπουν σε διαδικασία πώλησης του διεθνή «ψηλού».
Δεν αποκλείεται μέχρι το τέλος της εβδομάδες να έχουμε και άλλες ανακοινώσεις, και όχι μόνο μία…



