|
Στην Θεσσαλονίκη για τον Άρη έφτασε το απόγευμα της Κυριακής ο Ντιαλό Σανούσι.
Ο 20χρονος μέσος αποτελεί την δεύτερη κίνηση των Κιτρινόμαυρων μετά αυτή του Μπασίρου, ενώ αρχικά θα έφτανε στην πόλη την Δευτέρα, αυτό έγινε σήμερα.
Αύριο αναμένεται να περάσει τις απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις, και θα ανακοινωθεί από την ΠΑΕ Άρης για τα επόμενα 4 χρόνια.