Πριν λίγο η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε και επίσημα τη λύση συνεργασίας με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, ο οποίος αγωνίστηκε ως δανεικός με τη φανέλα του Άρη την περασμένη σεζόν.
Αυτό σημαίνει πως ο διεθνής σέντερ θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο με τους Κιτρινόμαυρους, με τις εξελίξεις να μην αργούν.
Η ανακοίνωση της Ερυθρόλευκης ΚΑΕ:
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.



