Live-Matches
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • BLOGS
  • SOCIALS
  • ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
  • ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αλμέιδα: «Είναι κρίμα σε τέτοιο γήπεδο να αφαιρείς το θέαμα από τον κόσμο»

ΝΕΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΑΕΚ ΑΡΗΣ
Live-Matches Newsroom
Live-Matches Newsroom

|

January 17, 2024 – 23:38

Για τα άδεια γήπεδα μίλησε ο Ματίας Αλμέιδα, μεταξύ άλλων, στις δηλώσεις του μετά τον αποκλεισμό της ΑΕΚ από τον Άρη στα πέναλτι.

Post Image 1

Αναλυτικά:

Πρώτα απ’ όλα καλησπέρα. Είναι αλήθεια ότι παίξαμε καλά το παιχνίδι. Προηγηθήκαμε. Είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού όπως το είχαμε σχεδιάσει. Έπειτα από μία στατική φάση που ο αντίπαλος τα πήγε καλά σκόραρε.

Post Image 2

Έπειτα επιμείναμε και ψάξαμε να βρούμε το δεύτερο γκολ. Οι παίκτες τα έδωσαν όλα. Φυσικά στα πέναλτι ξέρουμε ότι αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Θέλω να συγχαρώ τον αντίπαλο. Πρέπει να συνεχίσουμε. Με βάση την εικόνα που είχαμε θέλαμε να νικήσουμε. Με στεναχωρεί πάρα πολύ όταν χάνω, ακόμα και όταν είναι στα πέναλτι.

Μιλάμε για μια ήττα και δεν προκριθήκαμε. Χάνουμε άλλο ένα όνειρο: θέλαμε να υπερασπιστούμε το Κύπελλο ως το τέλος. Θα έχουμε τώρα περισσότερο χρόνο να δουλέψουμε και να επικεντρωθούμε στο πρωτάθλημα.

Post Image 3

Για τον Άρη κι αν μπορεί να καθορίσει το πρωτάθλημα:

Η αλήθεια είναι πως δεν θα έπρεπε να μιλήσω για τον Άρη. Εμείς θα πρέπει να κοιτάξουμε τη δική μας ομάδα. Είναι αλήθεια ότι έχει βελτιωθεί πολύ ο Άρης. Και από την άλλη θέλω να πω για τον προπονητή και τη δουλειά που έχει κάνει. Στο Κύπελλο προχωρούν και στο πρωτάθλημα τα πάνε καλά.

Για τον Βίντα που ανέβαινε στο πρώτο ημίχρονο στην επίθεση κι αν ήταν βάση σχεδίου ή τον οδήγησε το παιχνίδι:

Ξέραμε αν υπήρχε κάποιο κενό τα στόπερ μας θα μπορούσαν να πάνε μπροστά. Αν κάναμε από τη μια πλευρά στην άλλη, όπως το κάναμε, θα μπορούσαν να πάνε μπροστά. Όταν βλέπω ένα στόπερ να ανεβαίνει με ευχαριστεί, ότι βλέπω κάποιον να το προσπαθεί. Μένω σε αυτό και όχι στα στόπερ που κλωτσάνε τη μπάλα μακριά.

Έφτασε σχεδόν να σκοράρει. Σε αυτό το ματς θα μας εξυπηρετήσει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Με πονάει που μένουμε εκτός. Είχα αυτή τη διάθεση να συνεχίσουμε και δεν μου κάνει το ίδιο. Τώρα ξεκινάει ένα άλλο μέρος πρωταθλήματος που πρέπει να συνεχίσουμε. Θα μας εξυπηρετήσει να ξεκουραστούν κάποιοι παίκτες. Είχαμε πολλά παιχνίδια.

Αλλά το πώς έδωσαν την ψυχή τους ήταν ένας τρόπος να υπερασπιστούν ό,τι έκαναν την περσινή χρονιά. Στα πέναλτι έτσι είναι. Άλλες κερδίζεις κι άλλες χάνεις.

Αν τα άδεια γήπεδα επηρέασαν την ΑΕΚ:

Όλοι ξέρουμε ότι ο κόσμος μας έχει μια ξεχωριστή ενέργεια. Και για κάποιο λόγο αφαιρέθηκε αυτή η ενέργεια. Φαίνεται ξεκάθαρα. Είναι κρίμα σε τέτοιο γήπεδο να αφαιρείς το θέαμα από τον κόσμο. Είναι πολύς κόσμος ευτυχισμένος να βλέπει έναν αγώνα.

Share this:

  • Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Share on X (Opens in new window) X
  • Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
  • Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
  • Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Email a link to a friend (Opens in new window) Email
←Μάντζιος: «Μεγάλη χαρά!»
Νταρίντα: «Ο κόσμος έξω από το γήπεδο φώναζε για εμάς!»→

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εουστάκιο στο 90+1′ και… στους «16» ο Καναδάς! (0-1)

    June 29, 2026 – 00:06
  • Έφτασε στην Θεσσαλονίκη ο Σανούσι

    June 28, 2026 – 19:46
  • Τα ζευγάρια των «32» του Μουντιάλ και οι ημερομηνίες των αγώνων!

    June 28, 2026 – 12:59
  • Γκολ και θέαμα και… βολεμένοι όλοι! (3-3)

    June 28, 2026 – 08:35
Περισσότερα…
Live-Matches

Live-Matches

Αθλητικά Νέα – Απόψεις

Live-Matches. All rights reserved.

Designed with WordPress